A Nossa Língua
Gostaria de reagir a esta mensagem? Crie uma conta em poucos cliques ou inicie sessão para continuar.

"apaga Tele5"

3 participantes

Ir para baixo

"apaga Tele5" Empty "apaga Tele5"

Mensagem  cdurão Sex Jan 21, 2011 1:11 am

Dum jornalista catalão:

"Hola amics/as
Acabem de rebre aquest correo que es important que els catalans el coneguin i el facin corre
De fet jo no la miro mai
Salutacions
BIDALI EZAZU!
¡FES-HO CÓRRER!
HAZLO CIRCULAR
apaga Tele 5
La cadena de televisió Telecinco s'ha adherit avui al 'Manifest per la llengua comuna', que el passat 23 de Juny ha presentat un grup d'intel·lectuals a Madrid.
La cadena comparteix les exigències d'aquest grup d'intel·lectuals, entre els quals es troben Mario Vargas Llosa, Fernando Savater o Álvaro Pombo, que demanen al parlament espanyol que elabori una normativa per a fixar que el castellà sigui la llengua oficial de tot el territori i l'única 'que pugui ser utilitzada pels seus ciutadans'.
Telecinco és la primera televisió que s'ha adherit a aquest manifest. A més, Telecinco ha dit, en l'informatiu del migdia, que posa a la disposició del col·lectiu que du aquesta iniciativa el seu canal de televisió per a donar suport a aquest projecte.
Si ells s'adhereixen al manifest, nosaltres apaguem Telecinco. Junts podem!
¡PASSA-HO! ¡PASSA-HO! ¡PASSA-HO! ¡PASSA-HO! ¡PASSA-HO! ¡PASSA-HO! "

cdurão

Mensagens : 302
Data de inscrição : 26/12/2010

Ir para o topo Ir para baixo

"apaga Tele5" Empty "Ni gallego, ni catalán, ni basco pueden «eclipsar» al castellano"

Mensagem  mceleiro Sex Jan 21, 2011 3:57 am



Telecinco se adhiere al Manifiesto de la defensa del castellano

Telecinco se une a la iniciativa firmada por intelectuales, políticos y personalidades de diversos ámbitos para la defensa del castellano. La cadena pone a disposición del colectivo que lleva la iniciativa su canal de televisión para apoyar el proyecto. El Manifiesto en Defensa del Castellano fue presentado el 23 de junio por el filósofo vasco, Fernando Savater. Rosa Díez ha sido la última en defender el manifiesto. Este domingo, la diputada ha recogido firmas en Bilbao para defender el derecho a recibir educación en castellano.

Rosa Díez ha demandado que "no se produzca discriminación a aquellos ciudadanos que quieren educar a sus hijos en la lengua castellana". Díez presentó el pasado viernes en el registro del Congreso una proposición de ley orgánica contra la discriminación en este ámbito.

Mario Vargas Llosa, José Antonio Marina o Álvaro Pombo son algunos de los personajes de la literatura que se han unido a esta iniciativa en defensa de la lengua común. Políticos como Aguirre, Gallardón o Soraya Sáenz de Santamaría también apoyan el texto.

El manifiesto reza que "la lengua castellana es común y oficial a todo el territorio nacional, siendo la única cuya comprensión puede serle supuesta a cualquier efecto a todos los ciudadanos españoles". Con esta premisa reclama un cambio en las leyes para dejar claro que "el castellano es la lengua común a todos" y abanderar la defensa del idioma oficial.

Miguel Delibes es uno de los nombres propios que ha apoyado el Manifiesto. Arturo Pérez-Reverte, Antonio Gamoneda o Albert Boadella se han sumado también al proyecto en defensa del idioma común.


http://www.telecinco.es/informativos/cultura/noticia/40420/Telecinco+se+adhiere+al+Manifiesto+de+la+defensa+del+castellano
mceleiro
mceleiro

Mensagens : 51
Data de inscrição : 26/12/2010

Ir para o topo Ir para baixo

"apaga Tele5" Empty Obrigado, Tele5

Mensagem  Pedro Bravo Sex Jan 21, 2011 6:12 am

Pois eu agradeço a "coragem" ao reconhecer que seu lugar natural é a ignomínia. Não vai ser José Branco o único corajoso do filme... Muito pior seria termos de aguentar a esses cafres no mesmo bando.
Pedro Bravo
Pedro Bravo

Mensagens : 140
Data de inscrição : 26/12/2010

Ir para o topo Ir para baixo

"apaga Tele5" Empty Re: "apaga Tele5"

Mensagem  Conteúdo patrocinado


Conteúdo patrocinado


Ir para o topo Ir para baixo

Ir para o topo


 
Permissões neste sub-fórum
Não podes responder a tópicos